AGEL PRODUCT - SUSPENSION GEL TECHNOLOGY FORMULA




AGEL adalah produk kesihatan yang berkualiti dari Amerika Syarikat. AGEL bermaksud 'A gel'. Produk ini berpengkalan di Utah, Amerika Syarikat. Ianya diperbuat daripada ekstrak buah-buahan, ginseng, fucoidan dan pelbagai lagi ramuan berguna hasil daripada kajian dan penyelidikan bertahun-tahun oleh pakar pemakanan ternama di seluruh dunia.

Dengan AGEL, anda tidak perlu lagi khuatir tentang masalah kesihatan anda kerana produk ini dipercayai mampu mencegah, meringankan dan menyembuhkan beberapa penyakit lazim seperti sakit sendi, tekanan darah tinggi, angin ahmar, barah dan lain-lain. Nimatilah produk ini setiap setiap hari dan ia akan menjalankan tugasnya untuk melengkapkan keperluan tubuh anda.
AGEL adalah satu harapan buat anda kerana anda tidak akan tahu apa yang mampu dilakukannya untuk sehinggalah anda mencubanya sendiri. Setelah ianya terbukti baik untuk anda, anda tentu akan bersyukur kerana ditemukan dengan produk ini.

Mengapa Agel?
a)Senang untuk dimakan. (Tidak perlu dibancuhdengan air). Anda tidak akan tercekik kerana ianyabukan pil.
b) Boleh dinikmati pada bila-bila masa kerana mudahuntuk dibawa ke mana-mana dan tidak perlukan airuntuk dimakan).
c) Tindak balas tubuh yang cepat kerana nutrienberada di dalam bentuk yang sedia untuk diserapoleh tubuh badan (suspended nutrient).Contohnya, minuman tenaga yang digunakan atlituntuk tenaga segera sambil berlari.Bukannya dalambentuk pil kerana salutan pil untuk meningkatkanketahanannya dan bentuknya itu sendirimelambatkan proses penyerapan oleh badan.
d) Rasanya yang sedap dan manis.
e) Sukatan keperluan nutrien yang tepat di dalamseluruh gel.f) Waktu pemakanan vitamin yang tepat. (Timing)
g) Rupanya yang menarik.
h) Produk yang berkualitii) Bekalan produk yang berterusanSelain perkara-perkara di atas, kekuatan produk AGEL ini terletak pada cara penggunaannya, ramuannya dan juga fungsinya.Sebagai contoh, AGEL's EXO adalah bersamaan dengan jumlah buah-buahan segar yang sepatutnya anda nikmati setiap hari yang mana majoriti di antara anda jarang menikmatinya. Ianya bertindak sebagai anti-oksidan.Anti-oksidan adalah satu elemen yang penting di dalam hidup anda. Ianya mencegah proses pengoksidaan yang membahayakan daripada berlaku di dalam tubuh anda. Proses pengoksidaan ini wujud hasil daripada tindak balas radikal bebas di dalam tubuh anda dalam usaha mereka untuk menstabilkan diri mereka. Radikal bebas ini wujud hasil daripada makanan yang anda makan, pencemaran alam sekitar dan lain-lain.Radikal bebas ini akan cuba mendapatkan elektron daripada sel-sel tubuh anda yang sihat dalam usaha mereka untuk menstabilkan diri mereka. Oleh itu, sel-sel tubuh yang stabil pada asalnya akan terganggu, terjejas fungsinya dan tidak stabil akibat gangguan radikal bebas ini. Sel yang baru terjejas ini akan menjadi radikal bebas yang baru pula dan akan mengganggu sel-sel tubuh yang sihat yang lain pula. Proses ini akan berterusan dan merebak jika tdak dikawal. Akibatnya, banyak sel tubuh akan rosak dan tidak dapat berfungsi dengan baik. Hasilnya, tubuh anda tidak dapat berfungsi dengan cekap dan tidak sihat. Anda akan terdedah kepada penyakit tumor,kanser, cepat tua dan sebagainya. Ini menjelaskan betapa pentingnya anti oksidan di dalam hidup anda.

AGEL EXO
juga dapat membantu untuk membekalkan elektron yang diperlukan oleh radikal bebas ini tadi dan ini akan menstabilkannya. Dengan ini, anda dapat mencegah radikal bebas ini daripada merosakkan tubuh anda.Secara khususnya, AGEL EXO bagus untuk:-Perlindungan dari radikal bebasPengecasan semula anti oksidanMelambatkan proses penuaanMeningkatkan daya penglihatanMengelakkan cataractMengurangkan bad cholesterol. Dengan ini, boleh mencegah penyakit jantung dan strok.Melemahkan sel tumor dan membunuh sel tumorMengelak jangkitan salur kencing dengan menghalang bakteria daripada melekat di saluran kencingMengelakkan diarrheaMengelakkan arteri daripada tersumbatMengelak penyakit kencing manisSumber vitamin CAnthistamine semulajadiMencegah kanserMencegah alergiMeningkatkan daya ketahanan penyakitMeningkatkan tenagaMeningkatkan staminaMenghilangkan kelesuanMenyembuhkan penyakit kronik secara beransur-ansurMeningkatkan daya ingatanMengelakkan gemuruhMengelakkan insomniaMengelakkan sakit sendiAnti-kanser (cranberry)Mengelakkan gout (beri boleh mencegah keradangan)

AGEL UMI
pula adalah produk pelbagai guna. Ia bertindak sebagai peningkat sistem imunisasi anda. UMI dapat membantu memodulasikan dan merangsang sistem imunisasi anda dengan meningkatkan jumlah sel darah putih dan juga merangsang semua sel-sel yang terlibat di dalam sistem pertahanan badan. UMI juga dapat membantu menjana semula semula sel-sel yang anda yang telah rosak. UMI juga mampu untuk membuang radikal bebas daripada tubuh anda.Secara khususnya produk AGEL UMI bagusuntuk:-Modulasi sistem imunisasi badanMenyingkirkan sel yang rosak da menjana semula sel baruMengekalkan peredaran darah dan system kardiak yang sihatMerendahkan kadar resapan glukosa dan gula ke dalam darahMengekalkan paras kolestrol yang sihat di dalam badan dengan mempengaruhi adar metabolimse hatiMenyerap kolesrol berlebihan dan menyingkirkannya dari badanMelancarkan fungsi sendiMembantu menyingkirkan sel-sel yang membahayakan seperti sel kanserMembunuh sel kanserMeningkatkan daya imunisasi badan dengan meningkatkan jumlah sel darah putih dan juga merangsang lain-lain sistem imunisasi badan.Melancarkan fungsi ususMenyokong sistem pernafasanMenyingkirkan toksik dari badanMembantu menyingkirkan radikal bebasMembantu menyihatkan buah pinggangMembantu mengelakkan penyakit yang berkaitan dengan penuaan seperti Alzheimer dan sebagainya
AGEL OHM
bertindak sebagai peningkat tenaga anda bagi memenuhi keperluan tenaga harian anda. Ianya baik untuk para atlit dan menghilangkan kelesuan dengan segera. Ia juga dapat membantu mengurangkan stres dan meningkatkan fokus anda.

AGEL's FIT
sesuai untuk anda yang merancang dan ingin mengurangkan berat badan. Ia bertindak sebagai pembakar lemak dan membantu menekalkan lemak anda pada tahap yang sesuai dan selamat. Tahukah anda, lemak yang berlebihan di dalam badan boleh menyebabkan anda mendapat penyakit barah akibat perubahan hormon yang membahayakan?Semua karbohidrat yang berebihan di dalam badan akan dihang daripada ditukarkan kepada asid lemak dan akan dikeluarkan dari tubuh setiap hari. Proses ini juga akan dapat membantu menghalang kolestrol yang tidak sihat daripada terkumpul di dalam saluran darah anda.Secara khsusnya, produk AGEL FIT bagus untuk:-Menahan selera makanMeningkatkan pembakaran lemakMenghalang penukaran karbohidrat berlebihan kepada asid lemak dan mengelakkan asid lemak di simpan di dalam hatiMenghalang penjanaan dan penyimpanan lemak berlebihan di dalam badanMengekalkan paras kolestrol yang sihat di dalam badan.
untuk maklumat lanjut sila layari http://www.geldocs.com